لِذَت بَخشْ تَرین اِنتِخاب زِندِگیمْ توُییٖ...♡
 
••• yoυ’re тнe вeѕт decιѕιon oғ мy lιғe•••♡
 

 
راسـت میگـن حادثـه هیـچ وَقـت خَبــر نمیـڪنه مثـل ¦تــ♡ـو¦ ‌ڪه یهــو شُــدی هَمــه یِ زندگیــــم...🦋 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
 

 
به قدری دوستت دارم که می‌دانم خدا روزی سوالش از تو این باشد چه کردی او پرستیدت❤
 

 
❙❦❙ فرشته چیه اون رو زمین خدای مَنه..! |🇬🇧|‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
•••❥ 💭 ⃟🕊 What is an angel, she is my God on earth...!
 

 
مواظبِ خودت باش، یک تارِ مویِ تــــو، شاهرگِ من است ...♡ ♥️
 
𖤐⃟♥️•• Take care, A tuft of hair, It's my joke …
 

 
بَرام هیچ حِسی شَبیعِ طُ نیست . .♡
 
•• ғor мe ιт doeѕn'т ғeel lιĸe yoυ..
 

 
❤️یِه دنیا انسان{♡} یِه انسان دنیام*__*
 

 
اگه میدونستی چقد دوست دارم خودت به خودت حسودیت میشد دلبر:)🤤🌈💜✨
 

 
اونکِـــــهـ بایَــــد باشِــــهـ(😜) هَســـــتـ(🙄💏) بَقـیـِـــ بِــهـ دَرَکـــــ(😌)♥️🦋
 

 
تو خَــدایِ پنــــهانِ مــَنی🗝♥🌸🍃
 
You are the refuge of God
 


 
ڪنار تو ❤حتی نفس ڪشیدن هم عالمی داردm
 

 
✨💗 خــوشبخٺے اینـہ ڪہ هـمہ چـیزٺ پـیش یـہ نفر باشـہ ❤️✨ ✨💗دلــٺ ، فـڪرٺ ، نـگاهـٺ ...😻🙈
 

 
طُ ماه مَن شو مَن بَر خَلاف زَمین دُورت میگردَم 🌚✨🌥
 

 
طُ مآهِـ عآصِمُونِهـ منی∞🌸🎈
 
You are my moon month
 

 
من هیچوقت تنهات نمیزارم ♡
 
❄️⃟➖ ●━━─ ᶦ ⁿᵉᵛᵉʳ ˡᵉᵗ ʸᵒᵘ ᵃˡᵒⁿᵉ ─── ⇆
 

 
تا اطِلاع هَمیشِگی🙊➰• بَغل [طُ] دربَست♥️✨• دراختیارِه مَنه!♡🙃😻•
 

 
✨⃙ڔیتمְֱِٰูุ๊͈۟̾ؒ٘̾۟ ݩَڣَصآټְֱٰูุ๊͈۟۟̾ؒ٘̾۟شُدِعְֱٰูุ๊͈۟̾ؒ٘̾۟دَݪیݪְֱٰูุ๊͈۟̾ؒ٘̾۟زِݩدِڱیـمְֱٰูุ๊͈۟̾ؒ٘̾۟ دِݪبَـڔְֱٰูุ๊͈۟̾ؒ٘̾۟جآݩ♥️⃟💍😻💋🥂🌹🔥🍓💗
 

 
در شهری که حرف زدن درونش جرم بوود.من اسمتو فریاد زدم...
 
 

 
بِسْمِ رَبِ چَشْمهْایَشْ
 

 
پادشاه قلبم کسیه ک تنها ملکه قلبش منم
 

 
جهان‌ به اعتبار خنده ی تو زیباست...😍♥️
 

 
یک جان چه بود،تو صد جانِ منی⛓♥️🥺
 

 
مگر میشود تو باشی و من آرزوی دیگری کنم😍💑❤
 

 
❤دلبران دل می برند اما تو جانم بر ده ای❤